Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Σε αυτό το εστιατόριο δεν τρως ποτέ αυτό που παρήγγειλες!!

paraksena1

Αν είσαι από αυτούς που δεν ανέχονται λάθη στην παραγγελία τους και μπορούν να κάνουν σκηνή αν ο σερβιτόρος τους φέρει λάθος πιάτο, τότε αυτό το εστιατόριο στο Τόκιο θα ήταν πραγματική κόλαση για σένα!
paraksena2
Ο λόγος απλός. Ό,τι κι αν παραγγείλεις είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα έχει σχέση με αυτό που θα φτάσει τελικά στο τραπέζι σου. Πριν βιαστείς όμως να τα βάλεις με τους σερβιτόρους ή την κουζίνα και να πιστέψεις ότι παίζει με τα νεύρα σου, να σου πούμε ότι το εστιατόριο προσλαμβάνει μόνο άτομα με άνοια, δίνοντας τους την ευκαιρία να ασχοληθούν με κάτι και παράλληλα δείχνουν σε όλο τον κόσμο ότι τα άτομα με άνοια μπορούν να λειτουργήσουν ως μέλη της κοινωνίας.
Το ξεχωριστό αυτό pop-up εστιατόριο έχει και πολύ ταιριαστό όνομα -Το Εστιατόριο των Λάθος Παραγγελιών! Όσο για τους πελάτες, καθώς είναι υποψιασμένοι ότι λάθη μπορεί να συμβούν, όχι μόνο δεν εκνευρίζονται αλλά δείχνουν και να το απολαμβάνουν. Ανάμεσα τους και μία food blogger, η Mizuho Kudo που πόσταρε στο twitter της ότι ενώ παρήγγειλε burger τελικά της σέρβιραν dumplings τα οποία της άρεσαν πολύ και διασκέδασε με αυτή την εμπειρία.
paraksena3
paraskena4
Το νέο pop-up εστιατόριο της ομάδας πίσω από το Εστιατόριο των Λάθος Παραγγελιών, έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει τον Σεπτέμβριο, για να τιμήσουν την Παγκόσμια Ημέρα Αλτσχάιμερ, οπότε περιμένουμε να δούμε κάτι ανάλογο.
paraksena5

Πηγές: www.olivemagazine.gr
matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.