Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Έφτασε στην Αθήνα η πρωταθλήτρια Ευρώπης



Η Εθνική ομάδα μπάσκετ των Νέων, η οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα Ευρώπης στην Κρήτη, επέστρεψε στην Αθήνα. Δείτε τις φωτογραφίες με την υποδοχή στους θριαμβευτές.

Η Εθνική ομάδα μπάσκετ των Νέων (U-20), αναδείχτηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης στην διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε στην Κρήτη, νικώντας στον τελικό το Ισραήλ. Το απόγευμα της Δευτέρας (24/7), η "χρυσή" αποστολή επέστρεψε στην Αθήνα, έχοντας στις αποσκευές της και το τρόπαιο.
Δείτε τις φωτογραφίες από την άφιξη:

                                                                                                                                  πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/eftase-sthn-athhna-h-prwtathlhtria-eyrwphs.4778929.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.