Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 έφερε στο φως τον διάλογο που είχαν ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και ο πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας Νίκος Σακελλαρίου, στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου κατά την διάρκεια της δεξίωσης για την επέτειο αποκατάστασης της Δημοκρατίας.
Το τετ α τετ έγινε λίγες ώρες μετά την ηχηρή παρέμβαση του αρχαιότερου, εν ενεργεία, δικαστικού λειτουργού, ο οποίος έκανε λόγο για αδικαιολόγητες, απαξιωτικές και προσβλητικές επιθέσεις σε δικαστές από την κυβέρνηση.
«Η παρέμβασή μου ήταν θεσμική» είπε ο Νίκος Σακελλαρίου στον Αλέξη Τσίπρα για να λάβει από τον πρωθυπουργό την απάντηση: «Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Πρόβλημα έχω μόνο όταν η Δικαιοσύνη παρεμβαίνει στην πολιτική».
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=623451&catID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.