Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

Το τετ α τετ Τσίπρα με τον πρόεδρο του ΣτΕ μετά την ηχηρή παρέμβασή του


Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 έφερε στο φως τον διάλογο που είχαν ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και ο πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας Νίκος Σακελλαρίου, στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου κατά την διάρκεια της δεξίωσης για την επέτειο αποκατάστασης της Δημοκρατίας.

Το τετ α τετ έγινε λίγες ώρες μετά την ηχηρή παρέμβαση του αρχαιότερου, εν ενεργεία, δικαστικού λειτουργού, ο οποίος έκανε λόγο για αδικαιολόγητες, απαξιωτικές και προσβλητικές επιθέσεις σε δικαστές από την κυβέρνηση.

«Η παρέμβασή μου ήταν θεσμική» είπε ο Νίκος Σακελλαρίου στον Αλέξη Τσίπρα για να λάβει από τον πρωθυπουργό την απάντηση: «Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Πρόβλημα έχω μόνο όταν η Δικαιοσύνη παρεμβαίνει στην πολιτική».

  




http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=623451&catID=1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.