Το πολυνομοσχέδιο για τους ΟΤΑ εισάγεται σήμερα προς συζήτηση και επεξεργασία στην Ολομέλεια της Βουλής.
Πρόκειται για το πρώτο από πέντε συνολικά νομοσχέδια που η κυβέρνηση προωθεί την ψήφισή τους πριν από την ολιγοήμερη διακοπή των εργασιών της Βουλής, λόγω θέρους. Θα ακολουθήσουν, τις επόμενες ημέρες στην Ολομέλεια τα νομοσχέδια του υπουργείου Οικονομικών, του υπουργείου Παιδείας, του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής και του υπουργείου Υγείας.
Περισσότερα στο http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/politikes-eidhseis/167371/eisagetai-stin-vouli-to-nomosxedio-gia-tous-ota
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.