Παρελθόν από το έμψυχο δυναμικό των Ιντιάνα Πέισερς αποτελεί από το βράδυ της Τετάρτης ο Μόντα Έλις.
Όπως μετέδωσε το «The Vertical» και ο δημοσιογράφος Σαμς Σαράνια, η ομάδα της Ιντιανάπολις αποφάσισε να αποδεσμεύσει τον 31χρονο σούτινγκ γκαρντ που είχε συμβόλαιο για έναν ακόμη χρόνο, αλλά δε βρισκόταν στα βασικά πλάνα του Νέιτ ΜακΜίλαν.
Τη σεζόν που τελείωσε, ο έμπειρος άσος είχε κατά μέσο όρο 8,5 πόντους, 3,2 ασίστ, 2,8 ριμπάουντ και 1,1 κλεψίματα σε 27,0 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.