Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Ανανέωση συνεργασίας με την Άλκηστη Αβραμίδου

Ανανέωση συνεργασίας με την Άλκηστη Αβραμίδου
O OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π., ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την Άλκηστη Αβραμίδου. Η διεθνής αθλήτρια Υδατοσφαίρισης υπέγραψε το νέο της συμβόλαιο τριετούς διάρκειας.
Μετά την ανανέωση της συνεργασίας, η Άλκηστη Αβραμίδου δήλωσε στο osfp.gr τα εξής: 
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που ανανέωσα για τα επόμενα τρία χρόνια. Αυτή η ομάδα είναι κάτι σαν οικογένειά μου, είμαι πάρα πολλά χρόνια στο σύλλογο και αισθάνομαι πολύ χαρούμενη που θα συνεχίσω. Επίσης η ικανοποίηση μου είναι μεγάλη επειδή θα έχω την ευκαιρία να πραγματοποιήσω κάποιους στόχους. Θα ήθελα από την επόμενη χρονιά να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται στην Ευρώπη. Στόχος μου και όνειρό μου είναι ακόμα μια κατάκτηση ευρωπαϊκού τίτλου. Ο Ολυμπιακός είναι κάθε χρόνο μια από τις πιο ανταγωνιστικές ομάδες στην Ευρώπη για αυτό έχουμε και συνεχή παρουσία στα Final Four. Πέρσι φτάσαμε πολύ κοντά στην κατάκτηση του ευρωπαϊκού και στόχος μας είναι να τα καταφέρουμε τη νέα χρονιά».                                                                                                                   

Φωτογραφίες

Ανανέωση συνεργασίας με την Άλκηστη Αβραμίδου
Ανανέωση συνεργασίας με την Άλκηστη Αβραμίδου





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.