Στο φινάλε της περσινής χρονιάς αναφέρθηκε ο γκαρντ των Φοίνιξ Σανς, Έρικ Μπλέντσο, δείχνοντας πως δεν έχει ξεπεράσει πλήρως ό,τι συνέβη τότε.
Ο 27χρονος άσος δεν χρησιμοποιήθηκε στα 14 τελευταία παιχνίδια της regular season, σε μια περίοδο που πραγματοποιούσε τις καλύτερες του εμφανίσεις. Ο Μπλέντσο μετρούσε έως τότε 21,1 πόντους, 6,3 ασίστ και 4,8 ριμπάουντ κατά μέσο όρο ανά αγώνα.
«Η διοίκηση πήρε μια απόφαση για μένα και πρέπει να ζήσω με αυτό. Δεν ήμουν ευχαριστημένος με αυτή την απόφαση. Δεν μου άρεσε αυτό που συνέβη και δεν ξέρω κανέναν παίκτη που θα ήθελε να βρίσκεται σε αυτή τη θέση. Θέλω να παίζω. Δεν κερδίζαμε τότε, αλλά εξακολουθούσα να θέλω να παίζω με τους συμπαίκτες μου. Δεν μπορούσα όμως να κάνω κάτι γι’ αυτό», τόνισε χαρακτηριστικά ο Μπλέντσο μιλώντας στην εφημερίδα «Arizona Republic».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.