Ουάσιγκτον, του Θανάση Κ.Τσίτσα
Πρόσκληση να επισκεφθεί την Ουάσιγκτον έδωσε ο Αμερικανός αντιπρόεδρος, Μάικ Πενς στον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνομιλίας που είχαν οι δύο άνδρες και στην οποία συζητήθηκαν το Κυπριακό, οι διμερείς σχέσεις και θέματα περιφερειακής συνεργασίας.
Ο Αντιπρόεδρος συνεχάρη τον Πρωθυπουργό για την πρόοδο της Ελλάδας προς την ανάκαμψη από την οικονομική κρίση και τον ευχαρίστησε για τον ρόλο της Ελλάδας ως πυλώνα σταθερότητας στην περιοχή, τις συνεισφορές της στο ΝΑΤΟ και τη στρατιωτική συνεργασία με τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=619832&catID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.