Συνοδεία ισχυρής αστυνομικής δύναμης βγήκε από το νοσοκομείο Ευαγγελισμός αργά το βράδυ της Παρασκευής, ο πρώην πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος.
Ο κ.Παπαδήμος νοσηλευόταν στον Ευαγγελισμό από τις 25 Μαϊου, όταν είχε πέσει θύμα τρομοκρατικής ενέργειας. Ο κ.Παπαδήμος είχε τραυματισθεί στο δεξί του πόδι, όταν άνοιξε μέσα στο αυτοκίνητό του φάκελο παγιδευμένο με εκρηκτικά.
http://fimotro.gr/2017/07/01/ξαφνικά-βγήκε-σήμερα-από-το-νοσοκομεί/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.