Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

Οριστικά τέσσερα χρόνια φυλακή στο ζεύγος Παπαντωνίου για το «πόθεν έσχες»

Αποτέλεσμα εικόνας για παπαντωνιου
Αμετάβλητη, όπως και η πρωτόδικη, παρέμεινε η ποινή των τεσσάρων ετών στον καθένα που επέβαλε το Πενταμελές Εφετείο στον Γιάννο Παπαντωνίου και τη σύζυγό του, Σταυρούλα Κουράκου, οι οποίοι δικάστηκαν για ανακριβή δήλωση "πόθεν έσχες" του έτους 2010.
Το δευτεροβάθμιο δικαστήριο δεν μείωσε ούτε μία ημέρα την ποινή που είχε επιβληθεί από το Τριμελές Εφετείο στο ζευγάρι. Όρισε, όπως και πρωτόδικα, την τιμή εξαγοράς της ποινής στα 10 ευρώ ημερησίως, ενώ επέβαλε και χρηματικό πρόστιμο 10.000 ευρώ, όπως και πρωτοδίκως. Βάσει της απόφασης του Πενταμελούς Εφετείου, συνολικά, το ζευγάρι θα πρέπει να καταβάλλει ποσού που υπολογίζεται σε περίπου 100.000 ευρώ για να μείνει εκτός φυλακής.
Το δικαστήριο αποφάσισε, επιπλέον, τη δήμευση περιουσιακών στοιχείων του ζευγαριού, συγκεκριμένα την επικαρπία του σπιτιού της Κηφισιάς που ανήκει στον γιο τους.
Η κατηγορία σε βάρος του πρώην υπουργού και της συζύγου του απαγγέλθηκε, καθώς δεν συμπεριέλαβε στη δήλωση περιουσιακής κατάστασης του 2010 την κατάθεση των 1.311.000 ευρώ της κ. Κουράκου στην HSBC Ελβετίας, η οποία αποκαλύφθηκε μέσω της λίστας Λαγκάρντ.
Οι δύο κατηγορούμενοι ήταν απόντες από το δικαστήριο και μέσω του συνηγόρου τους, Τάσου Τριανταφύλλου, υποστήριξαν πως δεν γνώριζαν ότι έπρεπε να συμπεριλάβουν τα επίμαχα χρήματα στο «πόθεν έσχες», καθώς επρόκειτο για καταπίστευμα και θεωρούσαν ότι δεν είχαν πλέον την κυριότητά τους. Οι δύο σύζυγοι ισχυρίζονται πως δεν είχαν κανέναν δόλο γι' αυτήν την παράλειψή τους. «Οποιοσδήποτε πολίτης θα ρωτούσε 100 φορές νομικούς για το εάν έπρεπε να το δηλώσει» ήταν η απάντηση της εισαγγελέως έδρας σε όσα προέβαλε η πλευρά του ζευγαριού.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.