Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Ο πανηγυρισμός της Σάκκαρη μετά τον τελευταίο πόντο

Επιμέλεια:


Ακόμη μία εκπληκτική εμφάνιση πραγματοποίησε η Μαρία Σάκκαρη, η οποία πανηγύρισε την πρόκρισή της στον 3ο γύρο του Wimbledon. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια, έδειξε ότι διανύει περίοδο φόρμας, καθώς επικράτησε με 2-1 σετ του Νο.44 της παγκόσμιας κατάταξης, Κριστίνο Πλίσκοβα.

Ο τελευταίος πόντος, που έστειλε τη Σάκκαρη στον επόμενο γύρο, ήρθε με άσο, ο οποίος πανηγυρίστηκε με σφιγμένη γροθιά απ' την Ελληνίδα τενίστρια. Στη συνέχεια, με ένα πλατύ χαμόγελο χαιρέτησε τον κόσμο, ο οποίος την αποθέωσε για τα κατορθώματά της.
Δείτε το VIDEO:
Photo Credits: AP Photo/Tim Ireland                                                                                                     πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/Tennis/o-panhgyrismos-ths-sakkarh-meta-ton-teleytaio-ponto.4753196.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.