Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Τηλεφώνημα για ύπαρξη βόμβας στο μετρό Αιγάλεω – Εκλεισε ο σταθμός

metro-aigalew
Τηλεφώνημα για ύπαρξη βόμβας στο μετρό Αιγάλεω πραγματοποιήθηκε σε ιστοσελίδα και εφημερίδα.
Ο άγνωστος ανέφερε στο ένα τηλεφώνημα πως ο εκρηκτικός μηχανισμός θα εκραγεί στις 18:15 και στο άλλο στις 19:15.
Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις για να ελέγξουν το περιστατικό και να προβούν στους κατάλληλους ελέγχους.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.