Τηλεφώνημα για ύπαρξη βόμβας στο μετρό Αιγάλεω πραγματοποιήθηκε σε ιστοσελίδα και εφημερίδα.
Ο άγνωστος ανέφερε στο ένα τηλεφώνημα πως ο εκρηκτικός μηχανισμός θα εκραγεί στις 18:15 και στο άλλο στις 19:15.
Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις για να ελέγξουν το περιστατικό και να προβούν στους κατάλληλους ελέγχους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.