Θεωρείτο εξ αρχής δύσκολο να αγωνιστεί ο Ομέρ Ασίκ στο Ευρωμπάσκετ. Δυστυχώς για την Τουρκία τα άσχημα μαντάτα επιβεβαιώθηκαν, αφού όπως ανακοίνωσε ο τιμ μάνατζερ της ομάδας, Κερέμ Τουντσερί, ο σέντερ των Πέλικανς δεν θα δώσει το παρών στην διοργάνωση λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας.
Όσο για το ποιο είναι αυτό το σοβαρό πρόβλημα υγείας; Πρόκειται για μία γαστρεντερική λοίμωξη η οποία ταλαιπώρησε τον Ασίκ στην διάρκεια της σεζόν και είχε ως συνέπεια να χάσει βάρος και τελικά να τεθεί τον Μάρτιο εκτός δράσης. Ένα ζήτημα το οποίο ακόμα υφίσταται δυστυχώς, με τον διεθνή σέντερ να ελπίζει ότι θα ξεπεράσει γρήγορα το πρόβλημά του και θα παίξει ξανά μπάσκετ σύντομα.
Η Τουρκία βρίσκεται στον 4ο όμιλο του Ευρωμπάσκετ, παρέα με την Σερβία, την Ρωσία, την Λετονία, το Βέλγιο και τη Μεγάλη Βρετανία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.