Στις ελληνικές προτάσεις για τη συγκρότηση δύο ομάδων εργασίας στην πρωινή συνεδρίαση της Διάσκεψης για το Κυπριακό στο Κραν-Μοντάνα αναφέρθηκε ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς με δήλωσή του, κατά την άφιξή του στην απογευματινή συνεδρίαση.
Η μία, όπως εξήγησε στους δημοσιογράφους, συμφωνήθηκε, ξεκίνησε και ήδη εξετάζει «το νέο καθεστώς ασφάλειας της Μεγαλονήσου. Εμείς επιμένουμε στη διαπραγμάτευση ότι η ασφάλεια δεν είναι μόνο η στρατιωτική, καθώς αυτή είναι μια αντίληψη του 17ου-18ου αιώνα και όχι του 21ου».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.