Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Τζανακόπουλος: Να μας πει ο Σόιμπλε ποιος ευθύνεται για την αποτυχία των δύο πρώτων Μνημονίων


«Θα μας απαντήσει ο κ. Σόιμπλε αν αυτό είναι ευθύνη των Ελλήνων πολιτών, της σημερινής κυβέρνησης;» είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος

Να απαντήσει ποιος ευθύνεται για την αποτυχία των δύο πρώτων προγραμμάτων, κάλεσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Δημήτρης Τζανακόπουλος, τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, κληθείς να σχολιάσει τη συνέντευξη του Γερμανού υπουργού Οικονομικών.

Σε συνέντευξή του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού "Epsilon", ο κ. Τζανακόπουλος σημείωσε αναφορικά με τη συνέντευξη Σόιμπλε, ότι η ουσία δεν είναι σε αυτά που είπε, αλλά σε αυτά που δεν είπε.

Συγκεκριμένα, σχετικά με την αναφορά του ότι δεν ευθύνεται εκείνος για τις περικοπές συντάξεων και ότι θα πρέπει να καταπολεμήσουμε τις αιτίες που δημιούργησαν την κατάσταση, καθώς επίσης και για το ότι αναφέρεται στην Πορτογαλία, την Ισπανία και την Κύπρο, που βγήκαν από τα προγράμματα στήριξης, ο κ. Τζανακόπουλος επισήμανε ότι "δεν μας λέει γιατί δεν τα κατάφερε η Ελλάδα".

"Ο λόγος είναι" τόνισε, ότι "τα δύο πρώτα προγράμματα προσαρμογής ήταν εντελώς λάθος σχεδιασμένα, αυτό το έχει ομολογήσει το ίδιο το ΔΝΤ, έκαναν προβλέψεις ότι οι περικοπές δεν θα οδηγήσουν στην ύφεση που οδήγησαν. Αντιθέτως, μας είχαν πει ότι μέσα σε ενάμιση χρόνο, με τα μέτρα τότε που πήρε η ελληνική κυβέρνηση, θα έχουμε επιστρέψει σε ρυθμούς ανάπτυξης και καταλήξαμε το 2011 να έχουμε 9,1% ύφεση".



Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/693447/tzanakopoulos-na-mas-pei-o-soible-poios-euthunetai-gia-tin-apotuhia-ton-duo-proton-mnimonion/

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.