Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Επιστρέφει σύντομα ο Γκέτσε!

Πάλεψε, έκανε υπομονή και πετυχαίνει το στόχο του! Ο Μάριο Γκέτσε γνωστοποίησε ότι πολύ σύντομα θα είναι σε θέση να προπονηθεί ξανά σε κανονικούς ρυθμούς με τη Ντόρτμουντ μετά από πέντε μήνες απουσίας!

Επιστρέφει σύντομα ο Γκέτσε!

Έχοντας έρθει αντιμέτωπος με σοβαρό πρόβλημα διαταραχής του μεταβολισμού του, πράγμα που τον έκανε να μην μπορεί να βρεθεί στην επιθυμητή φυσική και αγωνιστική κατάσταση, ο Γκέτσε αναγκάστηκε να μείνει εκτός δράσης από τον περασμένο Φεβρουάριο, δίχως όμως να υπάρχει χρονοδιάγραμμα για την επαναφορά του στη δράση.
Το μεσημέρι της Πέμπτης, έγραψε μήνυμα στα social media και σκόρπισε χαρά αναφέροντας ότι μπαίνει στο 3ο και τελικό στάδιο της θεραπείας που ακολουθεί, προκειμένου πολύ σύντομα να είναι σε θέση να βρεθεί στο γήπεδο, να προπονηθεί με τους συμπαίκτες του και να προσφέρει τις υπηρεσίες του στη Μπορούσια Ντόρτμουντ.
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους οπαδούς της ομάδας για τα μηνύματα στήριξης όλους αυτούς τους μήνες. Οι ευχές σας μου έδιναν κίνητρο και είμαι πραγματικά ευγνώμων. Σας ευχαριστώ Άκι Βάτσκε (σ.σ. εκτελεστικός διευθυντής) και Μάικλ Ζορκ (σ.σ. αθλητικός διευθυντήςπου με πιστέψατε και με εμπιστευθήκατε τις δύσκολες στιγμές της θεραπείας» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Γκέτσε στην ανάρτησή του στο Facebook
                                                                                                                                                      πηγή: http://www.gazzetta.gr/football/article/1106176/epistrefei-syntoma-o-gketse

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.