Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

Πρώτο χρυσό για την Αυστραλία με τη Σίμπομ

Έμιλι Σίμπομ
Έμιλι Σίμπομ

Έστω κι αν χρειάστηκε να φτάσουμε στην προτελευταία ημέρα των αγώνων, η Αυστραλία πανηγύρισε επιτέλους το πρώτο της χρυσό μετάλλιο στα αγωνίσματα κολύμβησης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Βουδαπέστης. Τα κατάφερε χάρη στην Εμιλι Σίμπομ, η οποία υπερασπίστηκε με επιτυχία τον τίτλο της στα 200μ. ύπτιο, κατακτώντας την πρώτη θέση με 2:05.68 (ρεκόρ Ωκεανίας) και επαναλαμβάνοντας την προ διετίας επιτυχία της στο Καζάν. 

Η Κατίνκα Χόζου πάλεψε ως το τέλος, αλλά τελικά αρκέστηκε στη δεύτερη θέση με 2:05.85 και φαίνεται πως θα ολοκληρώσει τους... εντός έδρας αγώνες της με δύο χρυσά μετάλλια (αφού μοιάζει απίθανο να χάσει αύριο τα 400μ. μικτή ατομική), συγκομιδή σε κάθε περίπτωση χαμηλότερη των προσδοκιών. Το βάθρο των νικητριών συμπλήρωσε η Αμερικανίδα Κάθλιν Μπέικερ με 2:06.48, αφήνοντας τέταρτη την 16χρονη Αυστραλή Κέιλι Ροσέλ ΜακΚίοουν, η οποία πέτυχε παγκόσμιο ρεκόρ νεανίδων με 2:06.76, και πέμπτη τη νικήτρια των 100μ. ύπτιο, Καναδή Κάιλι Μάσε.


Τα αποτελέσματα του τελικού στα 200μ. ύπτιο γυναικών:

1. Έμιλι Σίμπομ (Αυστραλία)          2:05.68
2. Κατίνκα Χόζου (Ουγγαρία)          2:05.85
3. Κάθλιν Μπέικερ (ΗΠΑ)              2:06.48
4. Κέιλι Ροσέλ ΜακΚίοουν (Αυστραλία) 2:06.76 (Παγκόσμιο ρεκόρ νεανίδων)
5. Κάιλι Μάσε (Καναδάς)              2:07.04
6. Χίλαρι Κάλντγουελ (Καναδάς)       2:07.15
7. Ντάρια Ουστίνοβα (Ρωσία)          2:07.35
8. Ρέγκαν Σμιθ (ΗΠΑ)                 2:07.42


πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.