Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Ξεκουράζονται την Κυριακή οι ποδοσφαιριστές

Επιμέλεια:


H πρώτη εβδομάδα της προετοιμασίας του Παναθηναϊκού ολοκληρώθηκε το Σάββατο (1/7), αφού την Κυριακή (2/7) προγραμματίστηκε το πρώτο ρεπό του καλοκαιριού.

Ο Μαρίνος Ουζουνίδης έχει μείνει ικανοποιημένος από τη διάθεση των παικτών και θα τους αφήσει να ξεκουραστούν. Άλλωστε, οι ασυνήθιστα υψηλές θερμοκρασίες δεν βοηθούν στις ασκήσεις και δεν υπάρχει λόγος για περαιτέρω πίεση.
Το πρόγραμμα της απογευματινής προπόνησης περιλάμβανε ζέσταμα, ασκήσεις δύναμης, ασκήσεις με πάσες και παιχνίδι στο μισό γήπεδο.Οι Ζέκα, Βιγιαφάνιες, Μολέντο έκαναν θεραπεία και ασκήσεις στο γυμναστήριο.
Τη Δευτέρα (3/7) οι "πράσινοι" επιστρέφουν στο "Γεώργιος Καλαφάτης" με πρωινή και απογευματινή προπόνηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.