Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

Το ραντεβού με τον Γιάννη Λάτσιο & η υπόσχεση

Αργυρώ Μπαρμπαρίγου R

Αποκαλύψεις σχετικά με το τηλεοπτικό μέλλον της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου έκανε η Κλεοπάτρα Πατλάκη στην εκπομπή La Biri της Πέμπτης.

«Έγινε ένα ραντεβού της Αργυρώς Μπαμπαρίγου με τον Γιάννη Λάτσιο στο οποίο η Αργυρώ είπε ότι "θα πρέπει για ένα εξάμηνο να πηγαίνω στην Αμερική και να μένω και πολύ καιρό εκεί. Θέλω να σας πω ότι δεν σκοπεύω να πάω αλλού και για μένα προτεραιότητα στις κουβέντες που θα κάνω, όταν επιστρέψω είναι ο ANT1"» είπε χαρακτηριστικά.

«Η Αργυρώ ετοιμάζει πολύ μεγάλα πράγματα στην Αμερική» πρόσθεσε η δημοσιογράφος.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.