Ιδιαίτερα σημαντική χαρακτήρισε τη μείωση της ανεργίας στο 21,7%, τον Απρίλιο, η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου, μιλώντας στον ρ/σ «Στο Κόκκινο» και τόνισε ότι έχει καταγράψει πτώση της τάξης περίπου του 2%.
Αναφερόμενη στα στοιχεία της ΕΡΓΑΝΗΣ για τον Ιούνιο, ανέφερε ότι το ισοζύγιο είναι θετικό κατά 40.599 θέσεις εργασίας, κάνοντας λόγο για την καλύτερη επίδοση, από το 2001 μέχρι σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.