Την επιβεβαίωση ότι η Διάσκεψη για το Κυπριακό στο Κραν Μοντανά θα συνεχιστεί «μάλλον όλη την επόμενη εβδομάδα», έδωσε ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς, απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου πριν εισέλθει στο χώρο των εργασιών της Διάσκεψης.
Ο Ν. Κοτζιάς έκρινε ως εξαιρετικά ενδιαφέρουσες τις χθεσινές συζητήσεις, επισημαίνοντας ότι ο γγ του ΟΗΕ, Αντόνιο Γκουτιέρες, διατύπωσε τις απόψεις του πάνω σε κεντρικά ζητήματα και οι οποίες κινούνται σε θετική κατεύθυνση.
O υπουργός Εξωτερικών ερωτηθείς εάν είναι αισιόδοξος απάντησε: «Είμαι πάντοτε αισιόδοξος. Αυτός είναι ο τρόπος σκέψης μου, η φιλοσοφία μου».
Διαβάστε τη συνέχεια στο http://www.huffingtonpost.gr/2017/07/01/eidhseis-politikh-diethnes-tetarth-hmera-ths-diaskepshs-gia-to-kypriako-sto-kran-montana_n_17355668.html?utm_hp_ref=politiki
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.