Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Παπαγιάννης: “Ο καθένας το λιθαράκι του για το μετάλλιο”



Ο Γιώργος Παπαγιάννης επέστρεψε απ’ το ΝΒΑ με ακόμη περισσότερη όρεξη και δήλωσε έτοιμος για μεγάλα πράγματα με την Εθνική Ομάδα.


Της Eurohoops Team/info@eurohoops.net
Ο καθένας θα χρειαστεί να βάλει το λιθαράκι του για την ομάδα, ειδικά φέτος. Εμείς θα πάμε για το καλύτερο. Στοχεύουμε σ’ ένα μετάλλιο. Θέλουμε να ξεκινήσουμε καλά την προετοιμασία κι όπου φτάσουμε. Προσωπικά, με βάση το νεαρό της ηλικίας μου, θα χρειαστεί να βάλω την πιο πολλή ενέργεια απ’ όλους, να βοηθήσω πάρα πολύ στην άμυνα, που είναι βασικό στοιχείο αυτής της ομάδας και μετά να εξελιχθούμε στην επίθεση” είπε ο 20χρονος σέντερ των Κινγκς κατά την αναχώρηση για το Καρπενήσι εν όψει EuroBasket (31/8-17/9).

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.