Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Πικραμένος με τον Χέιγουορντ ο Ρούντι Γκομπέρ: «Ο τρόπος του δεν μου άρεσε»

Γκομπέρ

Για την μετακίνηση του Γκόρντον Χέιγουορντ στους Μπόστον Σέλτικς μίλησε ο Γάλλος σέντερ των Γιούτα Τζαζ, Ρούντι Γκομπέρ.
Σε δηλώσεις του στο δίκτυο ESPN, ο υψηλόσωμος άσος των «μορμόνων» δεν έκρυψε την πικρία του για τους χειρισμούς του πρώην -πλέον- συμπαίκτη του.
«Δεν μπορείς να θυμώσεις με κάποιον που θέλει να παίξει σε άλλη ομάδα. Απλά ο τρόπος που αποφάσισε να χειριστεί το θέμα δεν μου άρεσε. Είμαι χαρούμενος όμως γι’ αυτόν. Ελπίζω να είναι και αυτός πολύ χαρούμενος που πήγε εκεί και βρήκε αυτό που πραγματικά ήθελε», τόνισε αρχικά ο Γκομπέρ και συνέχισε:
«Απλά θα έπρεπε να πει σε όλους του τους συμπαίκτες, σε όλους όσους πάλεψαν μαζί του, σε όσους θυσιάστηκαν γι’ αυτόν ότι θα φύγει. Θα έπρεπε να βεβαιωθεί πως η ομάδα θα προχωρήσει και χωρίς αυτόνΠιστεύω πως δεν ήταν ο καλύτερος δρόμος αυτός που επέλεξε αλλά τελείωσε τώρα το θέμα. Εγώ είμαι συγκεντρωμένος στην ομάδα μου», υπογράμμισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.