Στην ανανέωση της συνεργασίας τους με τον ANT1 προχώρησαν η Δούκισσα Νομικού και η Μαρία Μπεκατώρου.
Όπως γράφει σήμερα ο Γρηγόρης Μελάς στο NewsIt, οι δύο παρουσιάστριες υπέγραψαν για 2+1 χρόνια. Δηλαδή, υπέγραψαν για δύο χρόνια με δυνατότητα επέκτασης των συμβολαίων τους για άλλον έναν χρόνο.
Μέχρι στιγμής, όμως, στο κανάλι του Αμαρουσίου δεν έχουν αποφασίσει τα κόνσεπτ που θα κληθούν να παρουσιαστούν οι δύο αγαπημένες παρουσιάστριες, κάτι που θα γίνει στις αμέσως επόμενες ημέρες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.