Μία ευχάριστη είδηση περιμένει τους τηλεθεατές του Μπρούσκο, το οποίο ολοκλήρωσε την Δευτέρα το βράδυ την τετραετή επιτυχημένη πορεία του στην ελληνική τηλεόραση.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από τον ΑΝΤ1, από την ερχόμενη Δευτέρα (17/7) το κανάλι θα δείχνει κάθε πρωί σε επανάληψη την καθημερινή δραματική σειρά.
Συγκεκριμένα, η σειρά θα προβάλλεται στις 8:45 το πρωί και θα αφορά την τέταρτη και τελευταία σεζόν που καθήλωσε το τηλεοπτικό κοινό.
Σταύρος Καλογεράκης
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.