Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Θεσσαλονίκη: Αθώωση 52χρονης που κατηγορείτο για φόνο 45χρονου μετά από συμπλοκή

dikastirio
Ομόφωνα αθωώθηκε μία 52χρονη, η οποία κάθισε στο εδώλιο του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Θεσσαλονίκης, κατηγορούμενη για τη δολοφονία 45χρονου, ύστερα από μεταξύ τους συμπλοκή. Το δικαστήριο έκρινε ότι η γυναίκα -μητέρα τριών παιδιών- βρισκόταν σε νόμιμη άμυνα.
Το συμβάν διαδραματίστηκε τον Ιούλιο του 2012 σε διαμέρισμα που της είχε παραχωρήσει φίλος της, ο οποίος απουσίαζε, επί της οδού Καπετάν Άγρα στην Τριανδρία Θεσσαλονίκης. Εκεί, η 52χρονη έκανε χρήση ναρκωτικών μαζί με τον 45χρονο, ο οποίος φαίνεται ότι την προμήθευε με ουσίες.
Περισσότερα στο 
http://www.matrix24.gr/2017/07/thessaloniki-athoosi-52chronis-pou-katigorito-gia-fono-45chronou-meta-apo-simploki/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.