Απαισιόδοξοι είναι οι περισσότεροι Έλληνες επιχειρηματίες για την οικονομία της χώρας, καθώς μόνο το 40,7% αναμένει ανάκαμψή της εντός της επόμενης 5ετίας, όπως αναδεικνύεται από την πρώτη ετήσια έρευνα γνώμης του Παρατηρητηρίου Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος του ΣΕΒ με τίτλο: «Ο σφυγμός του επιχειρείν», η οποία πραγματοποιήθηκε με τη συνδρομή της MRB.
Στο εισαγωγικό σημείωμα της έρευνας αναφέρεται ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις παρά το γεγονός ότι παραδέχονται πώς η αγορά σταθεροποιείται, δεν έχουν ακόμη πειστεί ότι η χώρα θα επιστρέψει σύντομα στην ανάπτυξη.
Όπως σημειώνεται στην έρευνα του Συνδέσμου «η εκτίμηση αυτή καταγράφηκε σε μια περίοδο κατά την οποία η εκκρεμότητα της αξιολόγησης τροφοδοτούσε την αβεβαιότητα που πλέον υποχωρεί σημαντικά. Ως πρώτο σημαντικό συμπέρασμα προκύπτει συνεπώς, η ανάγκη αποφασιστικής υποστήριξης της ανάκαμψης, ώστε αυτή να μπορέσει να εδραιωθεί».
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/694497/sev-mono-407-ton-epiheirimation-vlepoun-anakampsi-tis-oikonomias/
Στο εισαγωγικό σημείωμα της έρευνας αναφέρεται ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις παρά το γεγονός ότι παραδέχονται πώς η αγορά σταθεροποιείται, δεν έχουν ακόμη πειστεί ότι η χώρα θα επιστρέψει σύντομα στην ανάπτυξη.
Όπως σημειώνεται στην έρευνα του Συνδέσμου «η εκτίμηση αυτή καταγράφηκε σε μια περίοδο κατά την οποία η εκκρεμότητα της αξιολόγησης τροφοδοτούσε την αβεβαιότητα που πλέον υποχωρεί σημαντικά. Ως πρώτο σημαντικό συμπέρασμα προκύπτει συνεπώς, η ανάγκη αποφασιστικής υποστήριξης της ανάκαμψης, ώστε αυτή να μπορέσει να εδραιωθεί».
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/694497/sev-mono-407-ton-epiheirimation-vlepoun-anakampsi-tis-oikonomias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.