Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Αισιοδοξία Τσίπρα ότι φέτος θα έρθουν περισσότεροι από 30 εκατ. τουρίστες

«Φέτος πάμε για να σπάσουμε το φράγμα των 30 εκατ. επισκεπτών», τόνισε ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με το προεδρείο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.
Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος, ανέφερε ότι «αυτή η καλή συγκυρία πρέπει να είναι η βάση που θα χτιστεί ο τουρισμός για τα επόμενα χρόνια, γιατί σκοπός είναι αυτή η δραστηριότητα και η επιτυχία της να μην είναι ένα πυροτέχνημα, αλλά να αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα στηριχθεί η οικονομία. Μπορεί να γίνει».
Σε αναρτήσεις του στο Twitter αναφορικά με τη συνάντηση, ο πρωθυπουργός σημείωσε ότι «ο κλάδος του τουρισμού κινείται σε εξαιρετικά επίπεδα και είναι πιθανό για πρώτη φορά να υπερβεί το ρεκόρ των 30 εκατ. επισκεπτών», για να υπογραμμίσει ότι «στόχος τώρα να μετατρέψουμε την τουριστική περίοδο σε μακράς διάρκειας, ώστε να εμπλουτισθεί η προστιθέμενη αξία που παράγει ο τουρισμός μας».
Πηγές: ΑΠΕ – ΜΠΕ
fimotro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.