ΑΝΑΝΕΩΣΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΑ
Παίκτης της Φενέρμπαχτσε για τα επόμενα τρία χρόνια θα είναι ο Λουίτζι Ντατόμε, αφού οι δύο πλευρές ανανέωσαν την συνεργασία τους μέχρι το 2020!
«Έδεσε» για τα καλά τον Ντατόμε η Φενέρ!
Η πρωταθλήτρια Ευρώπης ανανέωσε την συνεργασία της με τον Ιταλό ψηλό για τα επόμενα τρία χρόνια, όπως αναμενόταν.
Ο 29χρονος αθλητής αποτελεί έναν από τους βασικούς συντελεστές της επιτυχίας της τούρκικης ομάδας από το 2015 και ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς δεν θα μπορούσε να τον αφήσει να φύγει. Άλλωστε, και ο Ντατόμε έχει δηλώσει κατά το παρελθόν πως είναι χαρούμενος στην Τουρκία, και μπορεί να «τρόμαξε» κόσμο με το... κάτι σαν αποχαιρετιστήριο μήνυμά του πριν από λίγο καιρό, αλλά τελικά θα μείνει στην Φενέρ μέχρι το 2020.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.