Απίστευτη κούρσα έκανε η Φεντερίκα Πελεγκρίνι στον τελικό των 200 μέτρων ελεύθερο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Βουδαπέστης.
Η Ιταλίδα κολυμβήτρια και κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ στο αγώνισμα έδειξε την σπουδαία κλάση της. Η Πελεγκρίνι τερμάτισε σε 1:54.73 πραγματοποιώντας ένα καταπληκτικό τελευταίο 25άρι και υποχρέωσε το κορίτσι - φαινόμενο Κέιτι Λεντέκι σε ήττα.
Αυτή ήταν η πρώτη ήττα της Αμερικανίδας κολυμβήτριας στους τελικούς ατομικών αγωνισμάτων που έχει συμμετάσχει μέχρι σήμερα.
Πρέπει να πούμε ότι με την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στα 200 μέτρα ελεύθερο η Πελεγκρίνι έγινε η πρώτη κολυμβήτρια στην ιστορία με επτά μετάλλια σε ένα αγώνισμα στην ιστορία των παγκοσμίων πρωταθλημάτων. Το ασημένιο μετάλλιο μοιράστηκαν η Αμερικανίδα Κέιτι Λεντέκι και η Έμμα ΜακΚίον από την Αυστραλία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.