Οι "πράσινοι" δεν δήλωσαν συμμετοχή μέχρι την Τρίτη 26 Ιουλίου, καταληκτική ημερομηνία από την ΕΟΠΕ, η οποία απέρριψε το αίτημα παράτασης, κι έτσι ο σύλλογος του χρόνου δεν θα αγωνίζεται στα "μεγάλα σαλόνια".
Τα δυσβάσταχτα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το τμήμα οδήγησαν σε μία από τις πιο "μαύρες σελίδες" στην ιστορία του.
Η ομάδα έχει μείνει ουσιαστικά χωρίς παίκτριες και υπάρχει ανοιχτό ενδεχόμενο να μην αγωνιστεί καν στην Α2, αλλά να αρχίσει τη νέα σεζόν στη Β' Εθνική.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.