Ο Φλοριάν Μάρκου υπέταξε τον Σταμάτη Μπιτάκο στο δεύτερο γύρο και ήταν ο θριαμβευτής του No Limits 29.

To ματς που όλοι περιμέναμε μεταξύ του Φλοριάν Μάρκου και του Σταμάτη Μπιτάκου τελείωσε... πριν την ώρα του.
Στο δεύτερο γύρο, ο Μάρκου έβγαλε... οφ τον «Stam the showman» με υποταγή (rear naked choke).
Η μάχη είχε ξύλο, αλλά ο Μάρκου ήταν πιο εκρηκτικός, πιο γρήγορος και πιο σκληρός με αποτέλεσμα να μην αντέξει ο Μπιτάκος, ο οποίος έκλεισε την καριέρα του πέφτοντας γενναία.
Στο τέλος του ματς ο κόσμος πλησίασε το κλουβί όντας εξτασιασμένος.
Ο Μάρκου πανηγύρισε και πάλι με την αλβανική και την ελληνική σημαία και ζήτησε από τον κόσμο να χειροκροτήσει τον Μπιτάκο!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.