Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Survivor: Ο Αγγελόπουλος έγινε …Τομ Χανκς! Μόνος στην παραλία με τον “Γουίλσον”!

Αγγελόπουλος

Απίθανο σκηνικό από τον Ντάνο! Δεν ήθελε να είναι ολομόναχος στην καλύβα!
AdTech Ad
Ο Γιώργος Αγγελόπουλος έμεινε μόνος του στο Survivor, μετά την αποχώρηση της Ευρυδίκης Βαλαβάνη. Ο Ντάνος δεν έχει, πλέον, κανέναν στην καλύβα για να μιλήσει, ωστόσο, βρήκε τη… λύση.

Ως άλλος Τομ Χανκς από την ταινίαΟ ναυαγός”, ο Γιώργος Αγγελόπουλος δημιούργησε τον δικό του “Γουίλσον”. Αντί για μια μπάλα του βόλεϊ, ο Σκιαθίτης πήρε μια καρύδα, της έβαλε μάσκα θαλάσσης, μια μπαντάνα και έτοιμος ο… φίλος του.

Δείτε τι έκανε ο Αγγελόπουλος στην καλύβα του Survivor


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.