O Μπο αποχώρησε από το Survivor μετά την 24ωρη ψηφοφορία του τηλεοπτικού κοινού και επιτέλους καλοπερνάει.
Για την ώρα παραμένει στον Άγιο Δομίνικο και φυσικά απολαμβάνει όλα εκείνα που του έλειψαν κατά τη διάρκεια των τεσσάρων μηνών που βρισκόταν στην παραλία των Διάσημων.
Έτσι, η πρώτη του ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram δείχνει τον ίδιο με τον Σάκη Τανιμανίδη να ποζάρουν παρέα με... ένα υπερπλήρες πρωινό.
Δείτε τη φωτογραφία:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.