Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Η αποχαιρετιστήρια selfie της Εθνικής Γυναικών (pic)

Η Μαριέλα Φασούλα μάζεψε όλη την ομάδα στα αποδυτήρια για την τελευταία selfie του Eurobasket Γυναικών.

Η αποχαιρετιστήρια selfie της Εθνικής Γυναικών (pic)

Το Eurobasket ολοκληρώθηκε, η Εθνική κατέκτησε την 4η θέση και στα αποδυτήρια βγήκε η αποχαιρετιστήρια selfie.

Η Μαριέλα Φασούλα μάζεψε τις συμπαίκτριές της λίγο πριν αφήσουν τα αποδυτήρια και με την ανέβασε στο facebook με το εξής σχόλιο «Αυτό το ταξίδι τελείωσε ... μόνο περηφάνεια!!!».

                                                                                                                                                                        πηγή: http://www.gazzetta.gr/basketball/article/1100612/i-apohairetistiria-selfie-tis-ethnikis-gynaikon-pic

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.