Η Μαριέλα Φασούλα μάζεψε όλη την ομάδα στα αποδυτήρια για την τελευταία selfie του Eurobasket Γυναικών.

Το Eurobasket ολοκληρώθηκε, η Εθνική κατέκτησε την 4η θέση και στα αποδυτήρια βγήκε η αποχαιρετιστήρια selfie.
Η Μαριέλα Φασούλα μάζεψε τις συμπαίκτριές της λίγο πριν αφήσουν τα αποδυτήρια και με την ανέβασε στο facebook με το εξής σχόλιο «Αυτό το ταξίδι τελείωσε ... μόνο περηφάνεια!!!».
πηγή: http://www.gazzetta.gr/basketball/article/1100612/i-apohairetistiria-selfie-tis-ethnikis-gynaikon-pic
Το Eurobasket ολοκληρώθηκε, η Εθνική κατέκτησε την 4η θέση και στα αποδυτήρια βγήκε η αποχαιρετιστήρια selfie.
Η Μαριέλα Φασούλα μάζεψε τις συμπαίκτριές της λίγο πριν αφήσουν τα αποδυτήρια και με την ανέβασε στο facebook με το εξής σχόλιο «Αυτό το ταξίδι τελείωσε ... μόνο περηφάνεια!!!».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.