Με μια σέλφι της Εθνικής του 2004 ο Γιούρκας Σεϊταρίδης εξήγησε γιατί αυτή η ομάδα παραμένει δεμένη τόσα χρόνια μετά την μεγάλη της επιτυχία.

«Δεν είμαστε ομάδα επειδή παίζουμε μαζί,είμαστε ομάδα επειδή σεβόμαστε,εμπιστευόμαστε και νοιαζόμαστε ο ένας τον άλλον!», ήταν το σχόλιο του Γιούρκα Σεϊταρίδη, μετά το φιλικό της Εθνικής με τους παλαίμαχους της Ίντερ.
Δείτε τη δημοσίευσή του:
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/to-minuma-tou-seitaridi-meta-to-filiko-me-tin-ider-pic/3364600Δείτε τη δημοσίευσή του:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.