Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Το μήνυμα του Σεϊταρίδη μετά το φιλικό με την Ίντερ (pic)

Με μια σέλφι της Εθνικής του 2004 ο Γιούρκας Σεϊταρίδης εξήγησε γιατί αυτή η ομάδα παραμένει δεμένη τόσα χρόνια μετά την μεγάλη της επιτυχία.

Το μήνυμα του Σεϊταρίδη μετά το φιλικό με την Ίντερ (pic)

«Δεν είμαστε ομάδα επειδή παίζουμε μαζί,είμαστε ομάδα επειδή σεβόμαστε,εμπιστευόμαστε και νοιαζόμαστε ο ένας τον άλλον!», ήταν το σχόλιο του Γιούρκα Σεϊταρίδη, μετά το φιλικό της Εθνικής με τους παλαίμαχους της Ίντερ. 

Δείτε τη δημοσίευσή του: 
                                                                                                                                                                  πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/to-minuma-tou-seitaridi-meta-to-filiko-me-tin-ider-pic/3364600

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.