Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Αντετοκούνμπο: «Θα είμαι ο επόμενος που θα νικήσει την Αμερική» (pic)

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο θέλει να είναι ο επόμενος που θα νικήσει την Αμερική κι η δήλωσή του ήδη συζητιέται στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού.

Αντετοκούνμπο: «Θα είμαι ο επόμενος που θα νικήσει την Αμερική» (pic)

Την τελευταία φορά που η Αμερική έχασε σε επίσημο ματς ήταν στη Σαϊτάμα το 2006 από την Ελλάδα.
Πλέον, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο θέλει, με τη φανέλα της Ελλάδας, να είναι αυτός που θα οδηγήσει την χώρα όπου αγωνίζεται στη νέα της γκέλα.
«Θα είμαι ο επόμενος που θα τους νικήσει. Θα τους περιμένω κάπου», είπε ο «Greek Freak» και φυσικά το «ESPN» δεν έχασε την ευκαιρία να αναδημοσιεύσει τη δήλωσή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.