Οι Τίμπερβουλς και οι Μπουλς ολοκλήρωσαν το trade που έστειλε τον Τζίμι Μπάτλερ στη Μινεσότα ενώ ο πρόεδρος των Σέλτικς, Ντάνι Έιντζ, εξήγησε ότι οι «Κέλτες» δεν βρέθηκαν ποτέ κοντά στον δυναμικό περιφερειακό.

πηγή: http://www.gazzetta.gr/basketball/article/1100138/eintz-den-imastan-pote-konta-ston-mpatler-pic
Ο Μπάτλερ αποχώρησε από το Σικάγο έπειτα από έξι σεζόν και θα συνεργαστεί ξανά με τον Τομ Τιμποντό έπειτα από την περίοδο 2010-15, έχοντας 23.9 πόντους, 6.2 ριμπάουντ και 5.5 ασίστ σε 76 συμμετοχές στην εφετινή regular season. Από την πλευρά του ο πρόεδρος των Σέλτικς, Ντάνι Έιντζ, έκανε λόγο για ένα σπουδαίο deal που θα ωφελήσει και τις δυο ομάδες.
«Για να είμαι ειλικρινής, δεν ήμασταν ποτέ κοντά στην απόκτησή του. Νομίζω ότι η Μινεσότα έδωσε πολλά ανταλλάγματα. Καλό trade και για τους δυο». Θυμίζουμε πως οι Τίμπεργουλβς παραχώρησαν στους Μπουλς τον Ζακ Λαβίν, τον Κρις Νταν και το Νο.7 στο Draft.
πηγή: http://www.gazzetta.gr/basketball/article/1100138/eintz-den-imastan-pote-konta-ston-mpatler-pic

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.