Στο περιθώριο της συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση του Αλεξάνταρ Στανόγεβιτς, ο τεχνικός διευθυντής του Δικεφάλου έκανε τους οπαδούς της ομάδας ευτυχισμένους με αυτό που είπε!
Ο Λούμπος Μίχελ λοιπόν είπε ξεκάθαρα οτι ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να φέρει πίσω τον Αντελίνο Βιεϊρίνια!
Χαρακτηριστικά είπε:
“Είχα μια συνάντηση με τον ατζέντη του. Τα οικονομκά δεδομένα έχουν αναλυθεί και είναι στο τραπέζι. Θα μιλήσω με τον ιδιοκτήτη, θα αναλύσουμε τα στοιχεία και θα αποφασίσουμε.
Ο Βιεϊρίνια έχει ξεκάθαρα θέση στην ομάδα και μπορεί να προσφέρει. Υπάρχει όμως και το δεύτερο σκέλος, το οικονομικό. Κάθε ομάδα έχει συγκεκριμένο μπάτζετ. Η εισήγησή μου είναι να υπογράψει”.
http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/403779/mpam-apo-mixel-milaei-me-paikti-poy-tha-trelanei-tin-toympa
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.