Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

MΠΑΜ από Μίχελ! Μιλάει με παίκτη που θα τρελάνει την Τούμπα!

MΠΑΜ από Μίχελ! Μιλάει με παίκτη που θα τρελάνει την Τούμπα!
Στο περιθώριο της συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση του Αλεξάνταρ Στανόγεβιτς, ο τεχνικός διευθυντής του Δικεφάλου έκανε τους οπαδούς της ομάδας ευτυχισμένους με αυτό που είπε! 

Ο Λούμπος Μίχελ λοιπόν είπε ξεκάθαρα οτι ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να φέρει πίσω τον Αντελίνο Βιεϊρίνια!
Χαρακτηριστικά είπε:
“Είχα μια συνάντηση με τον ατζέντη του. Τα οικονομκά δεδομένα έχουν αναλυθεί και είναι στο τραπέζι. Θα μιλήσω με τον ιδιοκτήτη, θα αναλύσουμε τα στοιχεία και θα αποφασίσουμε.
Ο Βιεϊρίνια έχει ξεκάθαρα θέση στην ομάδα και μπορεί να προσφέρει. Υπάρχει όμως και το δεύτερο σκέλος, το οικονομικό. Κάθε ομάδα έχει συγκεκριμένο μπάτζετ. Η εισήγησή μου είναι να υπογράψει”.



http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/403779/mpam-apo-mixel-milaei-me-paikti-poy-tha-trelanei-tin-toympa

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.