Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

«Πόλεμος» κυβέρνησης-ΝΔ εν όψει του κρίσιμου Eurogroup

«Πόλεμος» κυβέρνησης-ΝΔ εν όψει του κρίσιμου Eurogroup - Media
Με σκληρές ανακοινώσεις ένθεν κακείθεν κυβέρνηση και ΝΔ «προετοιμάζονται» για το κρίσιμο Eurogroup της Πέμπτης.
 
Την αρχή έκανε ο εκπρόσωπος του κόμματος της μείζονος αντιπολίτευσης Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος κατηγόρησε τον πρωθυπουργό ότι «δεν είχε και δεν έχει ούτε στρατηγική, ούτε σχέδιο για τη χώρα. Αλλάζει διαρκώς θέσεις.
 
Δεν υπάρχει καμία σοβαρή ενημέρωση του ελληνικού λαού από την πλευρά της κυβέρνησης, γύρω από τις συζητήσεις για το χρέος. Ο ελληνικός λαός και οι Έλληνες βουλευτές είναι στο σκοτάδι».
 
Παράλληλα, ο κ. Κικίλιας υποστήριξε ότι «ο κ. Τσίπρας αυτοεγκλωβίστηκε στο ζήτημα του χρέους. Καθυστέρησε επί πολλούς μήνες να κλείσει τη δεύτερη αξιολόγηση, φορτώνοντας σε όλους τους Έλληνες ένα αχρείαστο τέταρτο μνημόνιο και νέα μέτρα λιτότητας. 
 
Η καθυστέρηση αυτή έχει, ήδη, ως οδυνηρή συνέπεια, να είμαστε εκτός του προγράμματος ποσοτικής χαλάρωσης».
 
Τόνισε, δε, ότι «η στιγμή για τη χώρα μας είναι η χειρότερη δυνατή, αφού η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, χωρίς να έχει πετύχει τίποτα για το χρέος, έχει ήδη ψηφίσει ένα τέταρτο μνημόνιο, επιδεινώνοντας τη ζωή όλων των Ελλήνων για πολλά χρόνια» και εκτίμησε ότι «ο κ. Τσίπρας θα πάρει ό,τι του δώσουν προκειμένου να κρατηθεί στην καρέκλα του πρωθυπουργού».
 
Απαντώντας στην αξιωματική αντιπολίτευση, το γραφείο του πρωθυπουργού σημείωσε ότι «δυστυχώς ο κ. Κικίλιας και η ΝΔ, για άλλη μία φορά, δείχνουν να μην κατανοούν τι ακριβώς συμβαίνει…


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.