Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Πήραν έναν μισθό, περιμένουν κι άλλον έναν στο Μega


Ο Mediaρχης του Sport24.gr, Νίκος Μποζιονέλος, καταγράφει τις οικονομικές εξελίξεις στο κανάλι

Πιστώθηκε σήμερα στους λογαριασμούς των εργαζομένων του Μega ένας μισθός. Ένας από τους συνολικά 12 που τους οφείλονται αφού όλο το διάστημα που το κανάλι πρακτικά «υπολειτουργεί» είχαν καταβληθεί μόνο τα δώρα (καλοκαιριού, Χριστουγέννων και Πάσχα).
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα χρήματα προήλθαν από την οικογένεια Βαρδινογιάννη, κίνηση που είχε κάνει και στο παρελθόν.
Δεν αποκλείεται να υπάρξει ανάλογη κίνηση από πλευράς του Ιβάν Σαββίδη. Αντιθέτως, ο Βαγγέλης Μαρινάκης, αναμένοντας τη δικαστική επικύρωση της απόκτησης του ΔΟΛ (και, άρα του 22,3%, που κατέχει ο οργανισμός στo Mega), δεν μπορεί να κάνει κάτι
Επίσης, δεν αποκλείεται την άλλη εβδομάδα να υπάρξει η καταβολή ενός ακόμη μισθού ενώ θεωρείται βέβαιη η καταβολή του επιδόματος καλοκαιρινής άδειας.
Hashtag: #s24media                                                                                                                                                                                                                                                                                                      πηγή: http://www.sport24.gr/media/phran-enan-mistho-perimenoyn-ki-allon-enan-sto-mega.4721336.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.