Στο "Ελ.Βενιζέλος" αφίχθη λίγο μετά τις 13.00 το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού!
Ο Κονγκολέζος φορ έφτασε δίχως να κάνει δηλώσεις, καθώς τον παρέλαβαν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού και ο παίκτης κατευθύνθηκε αμέσως προς το ξενοδοχείο.
Σήμερα το απόγευμα θα υποβληθεί σε ιατρικά τεστ και αν όλα κυλήσουν ομαλά, θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.