Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Έφτασε ο Μποκανί για λογαριασμό του Ολυμπιακού!

Έφτασε ο Μποκανί!
Στο "Ελ.Βενιζέλος" αφίχθη λίγο μετά τις 13.00 το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού!

Ο Κονγκολέζος φορ έφτασε δίχως να κάνει δηλώσεις, καθώς τον παρέλαβαν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού και ο παίκτης κατευθύνθηκε αμέσως προς το ξενοδοχείο. 
Σήμερα το απόγευμα θα υποβληθεί σε ιατρικά τεστ και αν όλα κυλήσουν ομαλά, θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.