Την 1η Οκτωβρίου θα γίνει στην Καταλονία το δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία, ανακοίνωσε ο πρόεδρος της τοπικής κυβέρνησης, Κάρλες Πουτζδεμόν.
Ο πρόεδρος της Καταλονίας Κάρλες Πουτζδεμόν ανακοίνωσε σήμερα πως θα οργανώσει τη διεξαγωγή την 1η Οκτωβρίου δημοψηφίσματος για την ανεξαρτησία της περιφέρειάς του, παρά το γεγονός ότι η δικαιοσύνη έχει απαγορεύσει τη διεξαγωγή του.
«Θέλετε να γίνει η Καταλονία ένα ανεξάρτητο κράτος με τη μορφή Δημοκρατίας;» θα είναι η ερώτηση που θα τεθεί στους Καταλανούς, δήλωσε ο Πουτζδεμόν, διεκδικώντας το «δικαίωμα σ' ένα δημοψήφισμα αυτοδιάθεσης».
Περισσότερα στο http://tvxs.gr/news/eyropi-eop/i-katalonia-prokirykse-dimopsifisma-gia-tin-aneksartisia-tis
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.