Δευτέρα 5 Ιουνίου 2017

Γκάμπριελ:Θα αποσύρουμε τα στρατεύματα από το Ιντσιρλίκ

Πηγές από το γραφείο του Τούρκου πρωθυπουργού Μπιναλί Γιλντιρίμ δήλωσαν ότι η συνάντηση που ήταν προγραμματισμένη με τον Γερμανό υπουργό Εξωτερικών Ζίγκμαρ Γκάμπριελ ακυρώθηκε εξαιτίας «του γεμάτου προγράμματος» του πρωθυπουργού.

Οι πληροφορίες αυτές έγιναν γνωστές λίγη ώρα αφού ο Γκάμπριελ ανακοίνωσε ότι η Γερμανία θα αποσύρει τα στρατεύματά της από τη βάση Ιντσιρλίκ εξαιτίας της άρνησης των τουρκικών αρχών να επιτρέψουν σε Γερμανούς βουλευτές να τα επισκεφθούν.

Η Γερμανία δεν έχει άλλη επιλογή από το να αποσύρει τις δυνάμεις της από την αεροπορική βάση του Ιντσιρλικ στην Τουρκία, καθώς η τουρκική κυβέρνηση δεν επιτρέπει σε Γερμανούς βουλευτές να επισκεφθούν τα στρατεύματα της χώρας εκεί, είπε ο Γκάμπριελ, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου έπειτα από συνάντηση που είχε με τον Τούρκο ομόλογό του Μεβλούτ Τσαβούσογλου στην Άγκυρα: «Η Τουρκία έχει ξεκαθαρίσει ότι, για λόγους εσωτερικής πολιτικής, δεν μπορεί να εγκρίνει την επίσκεψη όλων των βουλευτών».

Καθώς οι επιχειρήσεις της εγκρίνονται από το κοινοβούλιο, οι Γερμανοί βουλευτές θα πρέπει να είναι σε θέση να επισκέπτονται τη Μπούντεσβερ, εξήγησε ο Γκάμπριελ. «Η Τουρκία πρέπει να κατανοήσει ότι σε αυτή την κατάσταση, πρέπει να μεταφέρουμε τα στρατεύματά μας από το Ιντσιρλίκ», υπογράμμισε.

«Το γερμανικό κοινοβούλιο θα ζητήσει από την κυβέρνηση να βρει ένα άλλο σημείο για (να μεταφερθούν) οι Γερμανοί στρατιώτες που είναι στο Ιντσιρλίκ», κατέληξε ο Γκάμπριελ.



Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/685613/edasi-stis-sheseis-germanias-tourkias-tha-aposuroume-ta-strateumata-apo-to-idsirlik-eipe-o-gabriel/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.