"Μπήκα στο νοσοκομείο για εξετάσεις, αλλά είμαι καλά, σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον", δήλωσε ο Τσάβι Πασκουάλ, ο οποίος παρουσίασε πρόβλημα υγείας με την καρδιά του.
"Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για το ενδιαφέρον σας. Όντως μπήκα στο νοσοκομείο για κάποιες εξετάσεις, αλλά είμαι καλά. Θα συνεχίσω να ακολουθώ κανονικά το πρόγραμμά μου και, όπως ήταν προγραμματισμένο, αύριο θα μεταβώ στη Βαρκελώνη για την συνάντηση των προπονητών της Ευρωλίγκας. Σας ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον σας".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.