Το κλίμα στους Νικς γίνεται μέρα με τη μέρα ολοένα και χειρότερο, με την ομάδα του Φιλ Τζάκσον βυθίζεται στην εσωστρέφεια.
Οι φίλαθλοι των Νεοϋορκέζουν ζητούν την απόλυση του «Zen Master», ο σύλλογος δεν έχει ξεκάθαρη στρατηγική και ο ένας σταρ μετά τον άλλο ζητά να αποχωρήσει από την ομάδα το συντομότερο δυνατό.
Υπάρχει όμως και κάποιος με όρεξη και ενθουσιασμό! Ποιος είναι αυτός; Μα φυσικά το νέο τους απόκτημα από το φετινό draft, ο Φρανκ Ντιλικινά.
«Πιστεύω πως θα φέρω την ελπίδα στους φίλαθλους της ομάδας μας. Είμαι ένας παίκτης που πιστεύει στην πρόοδο και δουλεύει σκληρά και σίγουρα θα προσπαθήσω να γίνω ο καλύτερος παίκτης που μπορώ να γίνω. Θα δώσω όλη μου την ενέργεια», τόνισε αρχικά ο νεαρός Γάλλος και συνέχισε:
«Πιστεύω πως μπορώ να παίξω και ως πόιντ γκαρντ και ως σούτινγκ γκαρντ. Θα προσπαθώ να κάνω πάντα τους συμπαίκτες μου καλύτερους και θεωρώ πως παίζω αρκετά καλή άμυνα», ανέφερε ο πρώην παίκτης της Στρασμπούρ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.