Να δοκιμάσει την τύχη του στον μαγικό κόσμο του ΝΒΑ επιθυμεί ο Κροάτης σέντερ όμως τα πράγματα είναι αρκετά περίπλοκα στην υπόθεση του.
Πιο συγκεκριμένα, ο Ζίζιτς, ο οποίος αποτέλεσε την 23η επιλογή στο draft του 2016 από τους Μπόστον Σέλτικς, έχει πρόβλημα στην εξασφάλιση βίζας. Ο παίκτης της Νταρουσάφακα πραγματοποίησε εξαιρετική χρονιά με τη φανέλα της τουρκικής ομάδας, τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στην Euroleague.
Ο 20χρονος άσος έχει προσκληθεί για συμμετοχή στο Summer League με την ομάδα της Βοστώνης, το ζήτημα που αντιμετωπίζει, όμως, είναι πολύ πιθανό να μην του επιτρέψει να ταξιδέψει στις ΗΠΑ.
Σημειώνεται πως ο νεαρός σέντερ είναι ο αδερφός του Άντρια Ζίζιτς, ο οποίος έχει αγωνιστεί σε αρκετές ευρωπαϊκές ομάδες, μεταξύ των οποίων ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.