Τη συνέχιση των κινητοποιήσεων τουλάχιστον έως την προσεχή Πέμπτη, όπως είχε προγραμματιστεί από την προηγούμενη εβδομάδα, αποφάσισε σήμερα το μεσημέρι η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΟΕ-ΟΤΑ, καθώς δεν ικανοποιήθηκε από τη νομοθετική ρύθμιση του Π. Σκουρλέτη για τους συμβασιούχους στην καθαριότητα των δήμων.
Έτσι, εν αναμονή μεγάλου καύσωνα και με «βουνά» από σκουπίδια στους δρόμους των πόλεων, συνεχίζονται οι καταλήψεις στα αμαξοστάσια των δήμων και στους ΧΥΤΑ της χώρας, με αποτέλεσμα να μην γίνεται αποκομιδή απορριμμάτων, παρά μόνο σε ευαίσθητους χώρους (νοσοκομεία, λαϊκές αγορές κ.λπ.).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.