Ο Δημήτρης Διαμαντίδης μπήκε στο δεύτερο δεκάλεπτο του αγώνα μεταξύ της Εθνικής 2005 και των AntetokounBros και γνώρισε την αποθέωση απ' τον κόσμο στο κλειστό του ΟΑΚΑ. (VIDEO)
Ξεχωριστές στιγμές στο κλειστό του ΟΑΚΑκατά την είσοδο του Δημήτρη Διαμαντίδη στο παρκέ. Ο εμβληματικός αρχηγός του Παναθηναϊκού πέρασε στον αγωνιστικό χώρο με την έναρξη του δευτέρου δεκαλέπτου του αγώνα μεταξύ της Εθνικής 2005 και των AntetokounBros και γνώρισε την αποθέωση απ' τον κόσμο, ο οποίος φώναξε ρυθμικά το όνομά του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.