Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Κατάθεση Ανδρέα Μαρτίνη στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το «Ερρίκος Ντυνάν»

MARTINIS
Στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής που διερευνά τα σκάνδαλα στο χώρο της υγείας κατέθεσε, ο πρώην πρόεδρος του νοσοκομείου «Ερρίκος Ντυνάν» Ανδρέας Μαρτίνης με την ιδιότητα του μάρτυρα.
Στην εισαγωγική του τοποθέτηση ο κ. Μαρτίνης ορκιζόμενος, με θρησκευτικό όρκο, και δηλώνοντας «κάτοικος Κορυδαλλού» υποστήριξε ότι «το τυφλό μίσος και η ιδιοτέλεια όταν συνοδεύεται με αφέλεια κάνουν λάθος».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.